Mgr. Miloslava Erika Veselá

Bakalářská práce

Komparace systému výchovy dětí a mládeže v reálných totalitních režimech a dystopii "1984"

Comparison of children and youth education system in real totalitarian regimes and dystopia "1984"
Anotace:
Práce si klade za cíl prozkoumat tezi, která tvrdí, že jak v Orwellově "1984", tak v reálných totalitních režimech byla výchova dětí a mladistvých směřována k tomu, aby se přetrhaly tradiční rodinné a citové vazby a naopak se vytvořila mnohem silnější vazba na Stranu. Tímto procesem se měla vytvořit nová "garnitura" věrných straníků, kteří fanaticky věřili čemukoliv, co strana řekne a byli ochotní …více
Abstract:
The purpose of the work is to prove the thesis: “In Orwell´s dystopia “1984” as well as in real totalitarian regimes was the children and youth education focused on destroying the traditional family bonds and creating a new stronger bond to the Party. Through this process there should be created a new „garniture“of loyal stalwarts, which would fanatically believe anything the Party says. These stalwarts …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2009
  • Vedoucí: Mgr. Petr Hlaváček, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Bc. Dominika Jágerová Ondráčková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií