Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci – Tereza Sabová
Tereza Sabová
Diplomová práce
Zobrazování a vnímání mužů a žen v marketingové komunikaci
Anotace:
Zmapování současné prezentace mužů a žen v reklamě zacílené podle pohlaví na základě výsledků metody kvantitativní obsahové analýzy inzerce v lifestylových magazínech Cosmopolitan a Maxim. Zachycení trendu používání erotiky, výskytu sexismu a vytváření umělého ideálu krásy ve zkoumaných inzerátech.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/4147
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2007
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Klára Moravická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/4147
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.