Mgr. Malika Tursun

Diplomová práce

Sexism in advertising

Sexism in advertising
Anotace:
Tato práce zkoumá rozšířený problém sexismu v reklamě a jeho hluboký dopad na společnost. Studie se ponořuje do světa marketingové komunikace, aby prozkoumala zobrazení genderových stereotypů a následné důsledky pro jednotlivce, kulturu a rovnost pohlaví. Prostřednictvím zkoumání různorodé škály reklam napříč různými mediálními platformami si tato práce klade za cíl osvětlit způsoby, jakými je sexismus …více
Abstract:
Abstract This thesis explores the pervasive issue of sexism in advertising and its profound impact on society. The study delves into the realm of marketing communications to investigate the portrayal of gender stereotypes and the subsequent implications for individuals, culture, and gender equality. By examining a diverse range of advertisements across different media platforms, this research aims …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 6. 2024
  • Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní