Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách – Bc. Romana Gaňová
Bc. Romana Gaňová
Diplomová práce
Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách
Measuring customer experience (CX) in services
Abstract:
The thesis deals with the examination of the Customer Experience issue and the application of this concept to a selected company. The aim of the thesis is to assess customer experiences and highlight the importance of their satisfaction in a service-providing company. Theoretical bases from the area of customer experience and characteristics of the selected hospitality facility are defined within the …víceAbstract:
Diplomová práca sa zaoberá skúmaním problematiky Customer Experience a uplatnením tejto koncepcie na zvolený podnik. Cieľom diplomovej práce je posúdiť skúsenosti zákazníkov a poukázať na dôležitosť ich spokojnosti v podniku poskytujúcom služby. V rámci práce sú definované teoretické východiska z oblasti zákazníckej skúsenosti a charakteristika vybraného pohostinského zariadenia. Na vypracovanie sú …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/m8nr7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Klára Václavínková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
Nikoleta Veseľková -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Invazivni vstupy do periferniho krevniho reciste ve vyjezdech zachranne sluzby v Usteckem kraji
Šárka Valachová -
Negativní důsledky práce příslušníka Vězeňské služby České republiky při výkonu služby
David Gabzdyl -
Východiska procesu a příprava klientů na přechod z pobytové služby do služby s nižší mírou podpory
Gabriela Šumšalová -
Výměna informací mezi pracovníky sociální služby a zákonnými zástupci uživatelů z pohledu pracovníků služby denních stacionářů pro lidi s mentálním postižením
Jana Větříšková -
Systém psychosociální intervenční služby u zdravotnické záchranné služby
Simona VAŠTOVÁ -
Porovnání činnosti Horské služby České republiky a Horské záchranné služby Slovenské republiky
Kateřina ULEJOVÁ