Bc. Romana Gaňová

Diplomová práce

Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách

Measuring customer experience (CX) in services
Abstract:
The thesis deals with the examination of the Customer Experience issue and the application of this concept to a selected company. The aim of the thesis is to assess customer experiences and highlight the importance of their satisfaction in a service-providing company. Theoretical bases from the area of customer experience and characteristics of the selected hospitality facility are defined within the …více
Abstract:
Diplomová práca sa zaoberá skúmaním problematiky Customer Experience a uplatnením tejto koncepcie na zvolený podnik. Cieľom diplomovej práce je posúdiť skúsenosti zákazníkov a poukázať na dôležitosť ich spokojnosti v podniku poskytujúcom služby. V rámci práce sú definované teoretické východiska z oblasti zákazníckej skúsenosti a charakteristika vybraného pohostinského zariadenia. Na vypracovanie sú …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/m8nr7/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Kateřina Matušínská, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Klára Václavínková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné