Návrh marketingové strategie pro molekulární kuchyni – Andrea Olahová
Andrea Olahová
Diplomová práce
Návrh marketingové strategie pro molekulární kuchyni
Marketing Strategy Design for Molecular Gastronomy
Anotace:
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro restauraci Kolkovna v případě zavedení molekulární kuchyně, což je determinováno marketingovým výzkumem zaměřeným na molekulární kuchyni. První část práce zahrnuje obecné poznatky o tradiční české kuchyni ve srovnání se zahraniční gastronomií. Dále popisuji základy a historii molekulární gastronomie v porovnání s klasickou kuchyní. …víceAbstract:
The object of the diploma thesis is to suggest a marketing strategy for Kolkovna restaurant in case of establishing a molecular gastronomy, which is determined by marketing research aimed on the molecular gastronomy. First part of the thesis refers to general findings about traditional Czech gastronomy compared to foreign gastronomy. Next I describe basics and history of molecular gastronomy compared …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2010
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/79451
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Lenka Kauerová
- Oponent: Josef Řeřicha
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing Mix of Kerala Feeds Ltd.
Aju Babu -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva