Andrea Olahová

Master's thesis

Návrh marketingové strategie pro molekulární kuchyni

Marketing Strategy Design for Molecular Gastronomy
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro restauraci Kolkovna v případě zavedení molekulární kuchyně, což je determinováno marketingovým výzkumem zaměřeným na molekulární kuchyni. První část práce zahrnuje obecné poznatky o tradiční české kuchyni ve srovnání se zahraniční gastronomií. Dále popisuji základy a historii molekulární gastronomie v porovnání s klasickou kuchyní. …more
Abstract:
The object of the diploma thesis is to suggest a marketing strategy for Kolkovna restaurant in case of establishing a molecular gastronomy, which is determined by marketing research aimed on the molecular gastronomy. First part of the thesis refers to general findings about traditional Czech gastronomy compared to foreign gastronomy. Next I describe basics and history of molecular gastronomy compared …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010

Thesis defence

  • Supervisor: Lenka Kauerová
  • Reader: Josef Řeřicha

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava