Návrh marketingové strategie pro molekulární kuchyni – Andrea Olahová
Andrea Olahová
Master's thesis
Návrh marketingové strategie pro molekulární kuchyni
Marketing Strategy Design for Molecular Gastronomy
Abstract:
Předmětem diplomové práce je navrhnout marketingovou strategii pro restauraci Kolkovna v případě zavedení molekulární kuchyně, což je determinováno marketingovým výzkumem zaměřeným na molekulární kuchyni. První část práce zahrnuje obecné poznatky o tradiční české kuchyni ve srovnání se zahraniční gastronomií. Dále popisuji základy a historii molekulární gastronomie v porovnání s klasickou kuchyní. …moreAbstract:
The object of the diploma thesis is to suggest a marketing strategy for Kolkovna restaurant in case of establishing a molecular gastronomy, which is determined by marketing research aimed on the molecular gastronomy. First part of the thesis refers to general findings about traditional Czech gastronomy compared to foreign gastronomy. Next I describe basics and history of molecular gastronomy compared …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2010
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/79451
Thesis defence
- Supervisor: Lenka Kauerová
- Reader: Josef Řeřicha
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola báňská - Technická univerzita OstravaVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
An Analytical Examination of The Importance of Marketing Mix for Laundry Care Products in the Czech Republic
Filip Šajty -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
Unraveling the Success of Prime Beverages: An Analysis of the Marketing Mix
Laman Guliyeva -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá