Bc. Pavel Fridrich
Master's thesis
Person as a Brand
Person as a Brand
Abstract:
This Diploma thesis will deal with an issue of how to become a quality brand in a specific profession. Personal branding should be used to increase competitiveness and accomplish life potential by everyone. However, not everybody uses it. Personal branding builds up your credibility, visibility, and consistency. Quality person as a brand increase competitiveness, and better position in life. Higher …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/lfiwl/
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2018
- Supervisor: MSc Oldřich Dutý
- Reader: Ing. Helena Pleskotová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Vztah mezi tělesným složením a variabilitou v robustnosti diafýzy stehenní, holenní a pažní kosti
Michaela Kluvánková -
Pedagogické působení lektora a rizika a dilemata spojená s výkonem profese v multikulturním prostředí
Vladimíra Emma Hanková -
Marie Stejskalová, život a dílo ženy na přelomu 19. a 20. století
Veronika Zemanová -
Marie Stejskalová, život a dílo ženy na přelomu 19. a 20. století
Veronika Zemanová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová