Bc. Pavel Fridrich
Master's thesis
Person as a Brand
Person as a Brand
Abstract:
This Diploma thesis will deal with an issue of how to become a quality brand in a specific profession. Personal branding should be used to increase competitiveness and accomplish life potential by everyone. However, not everybody uses it. Personal branding builds up your credibility, visibility, and consistency. Quality person as a brand increase competitiveness, and better position in life. Higher …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/lfiwl/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2018
- Vedúci: MSc Oldřich Dutý
- Oponent: Ing. Helena Pleskotová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Práce na příbuzné téma
-
Vztah mezi tělesným složením a variabilitou v robustnosti diafýzy stehenní, holenní a pažní kosti
Michaela Kluvánková -
Pedagogické působení lektora a rizika a dilemata spojená s výkonem profese v multikulturním prostředí
Vladimíra Emma Hanková -
Marie Stejskalová, život a dílo ženy na přelomu 19. a 20. století
Veronika Zemanová -
Marie Stejskalová, život a dílo ženy na přelomu 19. a 20. století
Veronika Zemanová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Slevové akce a brand management
Ivana Eliášová -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová