Návrhy strategií pro maloobchod s dárkovým zbožím – Bc. David Pleva
Bc. David Pleva
Bakalářská práce
Návrhy strategií pro maloobchod s dárkovým zbožím
Recommendation of strategies for the retail gift shop
Anotace:
Práce je zaměřena na nalezení strategií pro maloobchod s dárkovým zbožím na základě analýzy vnějšího a vnitřního prostředí. Pro analýzu těchto prostředí byla zvolena metoda PESTE, modely BCG, „3C“ a „7S“ a také prvky marketingového mixu. Výsledkem těchto analýz je určení silných a slabých stránek, příležitostí a hrozeb, které následně slouží pro SWOT analýzu a navržení strategií. Na závěr autor doporučil …víceAbstract:
The thesis is focused on finding strategies for the retail gift shop, based on analyzing its external and internal environment. There was used method of PESTE analysis, models BCG, „3C“ and „7S“ and also elements of marketing mix for this analysis of these environments. The conclusion of these analyzes is to find strengths and weaknesses, opportunities and threats, that are subsequently used for the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2012
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/fyk2p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 9. 2012
- Vedoucí: Ing. Jiří Wagner
- Oponent: Ing. Tomáš Dvořák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Propagační strategie hrané seriálové tvorby České televize. Diskurzivní analýza propagace seriálu Trapný padesátky
Michal Trusina -
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Analýza využití product placementu v českých seriálech
Nikola Neuwirthová -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Barbora Barešová -
Vybraný depozitní produkt – komparativní analýza
Jan Perlík -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Strategická analýza vybrané společnosti (Kuban Agro-product)
Viacheslav Dolbysh