Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik – Bc. Kateřina Zajanová
Bc. Kateřina Zajanová
Diplomová práce
Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik
Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics
Anotace:
Předmětem diplomové práce Odlišnosti v nákupním chování spotřebitelů dle vybraných charakteristik je zkoumání odlišností v nákupním chování mezi generací X a Y při nákupu potravin online v České republice. První část práce je zaměřena na vymezení základní pojmů a literární rešerši dosavadních výzkumů zaměřených na nákupní chování na internetu, nákup potravin online a nákupní chování generací. V praktické …víceAbstract:
The goal of the thesis Differences in consumer shopping behavior depending on selected characteristics is to identify differences in consumer behavior between generation X and Y while grocery shopping online in the Czech Republic. The first part is concentrated on definitions, consumer shopping behavior, grocery shopping online and generations. Marketing research and the analysis of collected data …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/d9v7i/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2019
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Švecová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Changes in Consumer Behavior and their Impact on Marketing Management
Iuliia Dubrovna -
Consumer behavior and symbolic boundaries
Murad Musazade -
Luxury Consumer Behavior in Digital World
XINNI LUO -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
Model výkonnosti podniku automobilového průmyslu v kontextu zákaznické spokojenosti
Olga FALTEJSKOVÁ -
Rozdíly mezi generacemi v nákupním chování
Eva Hroboňová -
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková