Bc. Darya Miroshkina
Master's thesis
Analýza vybrané investiční příležitosti
Analysis of selected investment opportunity
Abstract:
Cílem práce bylo provést finanční analýzu vybrané investiční příležitosti. Vybraná investiční příležitost se posuzovala s použitím nástrojů oceňování podniku – zjištění tržní ceny v pesimistické, modální a optimistické variantě. V této diplomové práci byla analyzována společnost nabízející kosmetické výrobky, péče o vlasy, pleť a tělo. V práci byla provedena finanční analýza daného podniku pro zjištění …moreAbstract:
The aim of this work was to make financial analysis of the selected investment opportunities. The selected investment opportunity was judged using a business valuation tools - finding market price in a pessimistic, modal and optimistic variant. In this diploma thesis, a company offering cosmetic products, hair, skin and body care was analyzed. The work includes financial analysis of the company to …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/pmirz/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2021
- Supervisor: doc. Ing. Jaroslav Brada, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Blahout
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Srovnání prodejních systémů v kosmetických společnostech Mary Kay ČR s.r.o. a Oriflame Czech Republic s.r.o.
Lenka Zapletalová -
Konkurencia na trhu s kozmetickými výrobkami v ČR a SR
Darina Poláčková -
Identifikace spotřebitelského chování na trhu s pánskou kosmetikou
Filip Foltas -
Spotrebné správanie na trhu s vybranými kozmetickými komoditami
Marcela Kántorová -
Ochrana spotřebitele na trhu s kosmetickými přípravky
Pavlína Mrázová -
Informační povinnost výrobců a ochrana spotřebitele na trhu s kosmetikou
Petra Jelínková -
Chování spotřebitele na trhu s přírodní kosmetikou
Aneta Hrabcová -
Vplyv značky na nákupné chovanie spotrebiteľov na trhu s kozmetikou
Mária Trubanová