The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA – Barbora Fialová
Barbora Fialová
Bachelor's thesis
The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA
The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA
Abstract:
The subject of this thesis is to address the problems of educating immigrant children in the USA and to relate the theoretical background to my own observations of John Marshall High School in Los Angeles. First, I will present three main issues of education of immigrants: the process of acculturation, high dropout rate and the classroom interaction based on several theoretical studies. The next part …moreAbstract:
Náplní této bakalářské práce je určit problémy týkající se vzdělávání imigrantů v USA a uvést do vztahu teoretické poznatky s mými vlastními, získanými při pobytu na John Marshall High School v Los Angeles. Nejprve představím tři hlavní problémy spojené se vzděláváním imigrantů, což je proces kulturní asimilace, vysoký podíl studentů, kteří školu nedokončí a vzájemná interakce při vyučování. Další …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 7. 2008
Thesis defence
- Date of defence: 2. 9. 2008
- Supervisor: Matthew Sweney
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FIALOVÁ, Barbora. \textit{The Multi-Cultural Classroom: Theory and Practice. A Look at John Marshall High School in Los Angeles, California,USA}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Filozofická fakulta. 2008. Available from: https://theses.cz/id/9i2bu9/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 29. 7. 2008 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBachelor programme / field:
Filologie / Česká filologie - Anglická filologie
Theses on a related topic
-
Překlad dotazníku Physical Educators' self-efficacy Toward Including Students With Disabilities-Autism do českého jazyka
Helena ŠNEVAJSOVÁ -
Překlady umělecké literatury ve výuce ruského jazyka jako druhého cizího jazyka na středních školách
Kryštof Peršín -
Integrační proces studenta se sluchovým postižením do hlavního vzdělávacího proudu
Štěpánka VOLDŘICHOVÁ -
Autoregulace učení studentů v souvislosti s přípravou na zkoušky a s ohledem na jejich motivaci k učení se
Barbora Hlavová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights