Vratko Kačenka

Bakalářská práce

Komunikačná stratégia firmy Mall.sk na sociálnych sietiach

Komunikační strategie firmy MALL.SK na sociálních sítích
Anotace:
Tato práce je zaměřena na navržení nejefektivnějšího způsobu komunikace společnosti MALL.sk na sociální síti Facebook formou placené reklamy. V teoretické části se práce zabývá především e-businessem, marketingovou komunikací na internetu, reklamou a sociálními médii a sítěmi, především sociální sítí Facebook. Cílem práce je doporučit e-shopu MALL.SK nejefektivnější způsob nastavení reklam na sociální …více
Abstract:
This work is focused on designing the most effective way of communication for company MALL.SK on a social network Facebook in a form of paid advertising. In the theoretical part, the work deals mainly with e-business, marketing communication on the internet, advertising and social media and networks, especially the social network Facebook. The aim of this work is to recommend company MALL.SK the most …více
Abstract:
Táto práca je zameraná na navrhnutie najefektívnejšieho spôsobu komunikácie spoločnosti MALL.sk na sociálnej sieti Facebook formou platenej reklamy. V teoretickej časti sa práca zaoberá predovšetkým e-biznisom, marketingovou komunikáciou na internete, reklamou a sociálnymi médiami a sieťami, predovšetkým sociálnou sieťou Facebook. Cieľom práce je doporučiť e-shopu MALL.SK najefektívnejší spôsob nastavenia …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický