Komunikačná stratégia firmy Mall.sk na sociálnych sietiach – Vratko Kačenka
Vratko Kačenka
Bakalářská práce
Komunikačná stratégia firmy Mall.sk na sociálnych sietiach
Komunikační strategie firmy MALL.SK na sociálních sítích
Anotace:
Tato práce je zaměřena na navržení nejefektivnějšího způsobu komunikace společnosti MALL.sk na sociální síti Facebook formou placené reklamy. V teoretické části se práce zabývá především e-businessem, marketingovou komunikací na internetu, reklamou a sociálními médii a sítěmi, především sociální sítí Facebook. Cílem práce je doporučit e-shopu MALL.SK nejefektivnější způsob nastavení reklam na sociální …víceAbstract:
This work is focused on designing the most effective way of communication for company MALL.SK on a social network Facebook in a form of paid advertising. In the theoretical part, the work deals mainly with e-business, marketing communication on the internet, advertising and social media and networks, especially the social network Facebook. The aim of this work is to recommend company MALL.SK the most …víceAbstract:
Táto práca je zameraná na navrhnutie najefektívnejšieho spôsobu komunikácie spoločnosti MALL.sk na sociálnej sieti Facebook formou platenej reklamy. V teoretickej časti sa práca zaoberá predovšetkým e-biznisom, marketingovou komunikáciou na internete, reklamou a sociálnymi médiami a sieťami, predovšetkým sociálnou sieťou Facebook. Cieľom práce je doporučiť e-shopu MALL.SK najefektívnejší spôsob nastavenia …víceKlíčová slova
sociální sítě Facebook bannerová reklama marketingová komunikace komunikační strategie internetový marketing
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Naděžda Chalupová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikácia a marketingová stratégia v maďarskej banke
Zsolt Sándor -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Dominika Kultanová -
Marketingová komunikácia vybranej firmy
Daniela Rabatinová -
Marketingová komunikácia vybraného reťazca lekární
Andrea Šándorová -
Marketingová komunikácia trvalo udržateľného cestovného ruchu na Liptove
Martina Majchútová -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová -
Digitálna marketingová komunikácia vybraného podniku
Budinská Budinská -
Marketingová komunikácia firmy Bezpa Consult
Marta Najdeková