Pokus o kontextualizaci současného kulturně-společenského fenoménu LARP – Mgr. et Mgr. Petra Zmeškalová, DiS.
Mgr. et Mgr. Petra Zmeškalová, DiS.
Bakalářská práce
Pokus o kontextualizaci současného kulturně-společenského fenoménu LARP
The Attempt to Contextualise the Contemporary Cultural and Social Phenomenon of LARP
Anotace:
Práce představuje situaci, kdy se druh herního fenoménu LARP snaží prosadit jako umělecká forma. Ze Skandinávie pocházející Arthausové, stejně jako ostatní LARPové hry, jsou založeny na představování rolí. Proto se nabízí porovnání s divadelním herectvím a zejména improvizovaným divadlem. Jako uzavřená forma bez diváků nabízí jisté podobnosti také s uměleckými happeningy.Abstract:
This text introduces current situation, when sorf of gaming phenomenon LARP is trying to turn into an artistic form. Arthaus games come from Skandinavia. Similar to the other LARP game, the Artahaus is based on the role-playing. Therefore this text follows the theatre-playing connection. Arthaus games are „closed-form“, no audience is included. This points to the similarity with artistic form happening …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/zs64m/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2008
- Vedoucí: Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Sdružená uměnovědná studia
Práce na příbuzné téma
-
Game Theory Analysis of Options
Petr Marek -
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Martin Bok -
Aplikace teorie her s opakováním na analýzu vztahů mezi dvěma firmami
Krisztina Szabó -
Optimalizace marketingového mixu prostřednictvím teorie her
Vlada Iakovleva -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Petr Cingr -
Behavior of certain EU member states in debt crisis (application of game theory)
Martin Novotný -
Optimalizace marketingového mixu s využitím teorie her
Dinara Yusupova -
Aplikace teorie her v podnikové praxi
Jana Kaminská