VoIP telefonní ústředna ve střední firmě – Lukáš Hanousek
Lukáš Hanousek
Bakalářská práce
VoIP telefonní ústředna ve střední firmě
VoIP exchange in medium enterprise
Anotace:
Hlavním tématem této práce je aplikace Asterisk, jakožto jedno z možných řešení VoIP telefonní ústředny pro firmy. Výhodou tohoto řešení je jeho přizpůsobitelnost konkrétním požadavkům firem a velké možnosti při konfiguraci. Úvodní krátká kapitola o základních pojmech z oblasti VoIP technologie, má za cíl shrnout pojmy jako jsou kodeky, protokoly a používaná koncová zařízení, jež jsou charakteristická …víceAbstract:
Main subject of this work is an application Asterisk, which is one of possible solutions of VoIP telephone exchange for companies. The advantage of Asterisk is its adaptability for company's specific demands. It also offers a lot of options in configuration. The first chapter deals with basic terms from VoIP technology like codecs, protocols or end use device, which are typical for this area. The next …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 2. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20283
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2010
- Vedoucí: Luboš Pavlíček
- Oponent: Jiří Beneš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20283
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informatika
Práce na příbuzné téma
-
VoIP telefonie na bázi Asterisk PBX a její integrace do Dynamics CRM
Miroslav Adamec -
Softwarová pobočková ústředna Asterisk
Tomáš Knot -
Sběr statistických dat v telefonní ústředně Asterisk
Václav ŽÁK -
Replication of attack on VoIP end-to-end encrypted messengers
Petr Kadlec -
Modul pro generování VoIP datového toku end-to-end šifrovaných messengerů
Ondřej Charbulák -
Výuková podpora technologie VoIP
Martin Kment -
Implementácia VoIP ústredne v podnikovom prostredí
Martin Magát -
Vysoká dostupnost VoIP telefonie
Marek Vaľko