Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh – Roman Karpenko
Roman Karpenko
Bachelor's thesis
Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh
Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Abstract:
Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci …moreAbstract:
1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20332
Thesis defence
- Date of defence: 14. 1. 2010
- Supervisor: Jaroslav Halík
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Randomness and cryptographic functions
Dušan Klinec