Roman Karpenko

Bachelor's thesis

Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh

Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Abstract:
Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci …more
Abstract:
1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 10. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 1. 2010
  • Supervisor: Jaroslav Halík

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20332

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod