Roman Karpenko

Bachelor's thesis

Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh

Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Anotácia:
Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci …viac
Abstract:
1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
 

Kľúčové slová

Maylo Marketingová strategie VoIP

Keywords

Maylo Marketing VoIP
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
  • Vedúci: Jaroslav Halík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/20332

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod