Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh – Roman Karpenko
Roman Karpenko
Bachelor's thesis
Marketingová strategie uvedení produktu Maylo na český trh
Marketing strategy of Maylo start-up on czech market
Anotácia:
Zásady pro vypracování: 1. Představení telekomunikačního trhu v ČR 2. Rozbor marketingové strategie Maylo 3. Závěry a doporučení Hlavním cílem této práci je důkladně vypracovat zaklad marketingové strategie uvedení produktu Maylo na Český trh, za použití moderních marketingových nástrojů najít klíčové body úspěšného brendů, a odhalit případné hrozby do budoucna. Vedlejší cíl spočívá v implementaci …viacAbstract:
1. Telecomunication market in Czech Republic 2. Marketing strategy Maylo 3. Conclusion and recommendations
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 1. 2010
- Vedúci: Jaroslav Halík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20332
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Randomness and cryptographic functions
Dušan Klinec