Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti – Helena Karhánková
Helena Karhánková
Master's thesis
Nábor zaměstnanců a employer branding vybrané společnosti
Recruitment process and Employer Branding in the Selected Company
Abstract:
Diplomová práce se věnuje tématu náborového procesu a employer brandingu ve vybrané konzultačně-technologické společnosti. Jejím cílem je analýza náborového procesu a employer brandingu organizace a navržení nových opatření, která zajistí efektivitu a podpoří vnímání značky zaměstnavatele. Teoretická část vysvětluje základní pojmy, které s touto problematikou souvisí, tedy personální práci a konkrétně …moreAbstract:
The master thesis focused on the recruitment process and employer branding in a selected consulting and technology company. Its aim is to analyze the recruitment process and employer branding of the company and to propose new measures that will ensure efficiency and promote the perception of the employer brand. The theoretical part explains the basic concepts related to this issue, i.e. personnel work …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2023
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88771
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2023
- Supervisor: Kateřina Legnerová
- Reader: Daniela Černá
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Management
Theses on a related topic
-
Nové trendy v získávání zaměstnanců
Denisa Eckertová -
Budování značky zaměstnavatele – významný nástroj získávání a stabilizace zaměstnanců
Andrea Sýbová -
Získávání zaměstnanců v bankovním sektoru
Kateřina Kusá -
Získávání a výběr zaměstnanců
Martin Růžička -
Hodnocení procesu získávání a výběru zaměstnanců ve vybrané střední škole
Simona Škutová -
Personální marketing vybrané společnosti a jeho dopad na získávání zaměstnanců
Lucie Kroulíková -
Recruitment kanály ve velké společnosti
Klára Ruttenbacherová -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev