Inovace online marketingové strategie společnosti – Pavel KNOTEK
Pavel KNOTEK
Diplomová práce
Inovace online marketingové strategie společnosti
Online marketing strategy innovation of the company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení inovace online marketingové strategie společnosti Megaknihy.cz, která se zabývá prodejem knih, časopisů a jiných médií, a povede k rozšíření portfolia mladých zákazníků. Data, získaná z dotazníkových šetření sto padesáti respondentů ve věku od patnácti do devatenácti let a tří set padesáti respondentů ve věku od dvaceti do devětadvaceti let, poslouží s využitím deskriptivní …víceAbstract:
The target of the thesis is to propose an innovation of the online marketing strategy of Megaknihy.cz, which deals with the sale of books, magazines and other media, and which will lead to the extension of the portfolio of young customers. Data obtained from the questionnaire surveys of one hundred and fifty respondents aged fifteen to nineteen and three hundred and fifty respondents aged twenty to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KNOTEK, Pavel. Inovace online marketingové strategie společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Optimalizace automatizovaných kampaní pro efektivní e-mail marketing
Patrik Votoček -
E-mail marketing
Simona Sochorová -
Online marketing u vybrané společnosti
Veronika Kočová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li