Pavel KNOTEK

Diplomová práce

Inovace online marketingové strategie společnosti

Online marketing strategy innovation of the company
Anotace:
Cílem diplomové práce je navržení inovace online marketingové strategie společnosti Megaknihy.cz, která se zabývá prodejem knih, časopisů a jiných médií, a povede k rozšíření portfolia mladých zákazníků. Data, získaná z dotazníkových šetření sto padesáti respondentů ve věku od patnácti do devatenácti let a tří set padesáti respondentů ve věku od dvaceti do devětadvaceti let, poslouží s využitím deskriptivní …více
Abstract:
The target of the thesis is to propose an innovation of the online marketing strategy of Megaknihy.cz, which deals with the sale of books, magazines and other media, and which will lead to the extension of the portfolio of young customers. Data obtained from the questionnaire surveys of one hundred and fifty respondents aged fifteen to nineteen and three hundred and fifty respondents aged twenty to …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KNOTEK, Pavel. Inovace online marketingové strategie společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management