Pavel KNOTEK

Master's thesis

Inovace online marketingové strategie společnosti

Online marketing strategy innovation of the company
Abstract:
Cílem diplomové práce je navržení inovace online marketingové strategie společnosti Megaknihy.cz, která se zabývá prodejem knih, časopisů a jiných médií, a povede k rozšíření portfolia mladých zákazníků. Data, získaná z dotazníkových šetření sto padesáti respondentů ve věku od patnácti do devatenácti let a tří set padesáti respondentů ve věku od dvaceti do devětadvaceti let, poslouží s využitím deskriptivní …more
Abstract:
The target of the thesis is to propose an innovation of the online marketing strategy of Megaknihy.cz, which deals with the sale of books, magazines and other media, and which will lead to the extension of the portfolio of young customers. Data obtained from the questionnaire surveys of one hundred and fifty respondents aged fifteen to nineteen and three hundred and fifty respondents aged twenty to …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 3. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Čeněk Celer, CSc.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KNOTEK, Pavel. Inovace online marketingové strategie společnosti. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management