Strategické meranie výkonnosti podniku – Ivana Kačníková
Ivana Kačníková
Diplomová práce
Strategické meranie výkonnosti podniku
Strategické řízení výkonnosti podniku
Anotace:
Diplomová práce na téma Strategické řízení výkonnosti podniku se zabývá vytvořením poslání, vize a strategického systému řízení Balanced Scorecard pro společnost GRANITI, s.r.o. V teoretické části jsou vysvětleny základní pojmy strategického řízení, systém INFA, metody zaměřené na analýzu prostředí (PEST analýza, Porterův model pěti sil a matice SWOT) a interní analýza. Dále následuje představení metody …víceAbstract:
Diploma Thesis,The Strategic Performance Measurement of Company, is focused on creation of the vision and Balanced Scorecard management system for GRANITI, s.r.o. organization. In the theoretical part, there are explained basic vocabularies of strategic management as system INFA, methodes focused on external analysis of the organization environment (PEST analysis, Porter`s model of five forces and …víceAbstract:
Diplomová práca na tému Strategické meranie výkonnosti podniku sa zaoberá vytvorením poslania, vízie a strategického systému riadenia Balanced Scorecard pre spoločnosť GRANITI, s.r.o.. V teoretickej časti sú vysvetlené základné pojmy strategického riadenia, systém INFA, metódy zamerané na analýzu prostredia (PEST analýza, Porterov model piatich síl a matica SWOT) a interná analýza. Ďalej nasleduje …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 9. 2014
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/46562
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
- Vedoucí: Inka Neumaierová
- Oponent: Jiří Hájek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/46562
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Branding – its history and new challenges
Eliška Veselá -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh -
Evaluation of the Reliability of the Company and Suggestion of Optimal Way of Financing
Zhilan Xie -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Alibek Orazbay -
Factors influencing the success of a company in a selected market
Pavel Vedmanov -
A case study of a company: A strategic turn-key cost-saving marketing solution
Valeriia Malaia -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu