Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš – Daniel Vindiš
Daniel Vindiš
Bachelor's thesis
Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš
National Stereotypes in the Commercials of the Starobrno and Šariš Breweries
Abstract:
Cílem této bakalářské práce jsou doporučení a návrhy, jak mohou pivovary Starobrno a Šariš využívat nacionální stereotypy ve své reklamní komunikaci. Teoretická část se zabývá vymezením pojmů "reklama", "brand building" a "stereotyp" a dále nacionálními stereotypy pro dané oblasti. Praktická část je složena z analýzy reklamní komunikace pivovarů a polostrukturovaného rozhovoru se zástupcem marketingového …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to suggest recommendations and suggestions on how Starobrno and Šariš breweries can use national stereotypes in their advertising communication. The theoretical part deals with the definition of the terms "advertising", "brand building" and "stereotype" as well as national stereotypes for the given area. The practical part consists of an analysis of advertising communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VINDIŠ, Daniel. \textit{Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2023. Available from: https://theses.cz/id/9jra38/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Vindiš, Daniel. Nacionální stereotypy v reklamě pivovarů Starobrno a Šariš. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Fenomén pivo v naší společnosti
Tomáš Römer -
Pivo jako vývozní komodita
Veronika Lorencová -
Víno, pivo a slovenská spoločnosť
Samuel Bartoš -
Výroba piva s chráněným zeměpisným označením "České pivo" a piva vyráběného v EU
Tamara Dolníčková -
Pivo jako podnikatelský záměr
Michaela Vostrá -
Ocenění podniku společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Jan Kalandra -
Pivo v českej gastronómii, nové marketingové stratégie v ponuke piva
Peter Mokrý -
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Adam Kulík