Obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů – Adéla Wurstová
Adéla Wurstová
Bachelor's thesis
Obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů
Business and cultural customs of Hawaiian Islands
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat obchodní a kulturní zvláštnosti Havajských ostrovů na základě informací a dostupné literatury, kterou jsem získala, když jsem ostrovy navštívila. Na Havaji najdete spoustu unikátních zvyků, které jsou pravdivým odrazem soužití mnoha různých etnických skupin a kultur. Způsob života byl na ostrovech uchováván po staletí. První část mé práce shrnuje historické …moreAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyze business and cultural customs in Hawaii, based on information and available literature which I was able to get when I visited the Hawaiian Islands in person. Hawaii has many unique customs that are a true reflection on how the variety of ethnicities and cultural practices cohabitate together. The way of life there has been preserved over many centuries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2009
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25456
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2011
- Supervisor: Soňa Gullová
- Reader: Anna Klosová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25456
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Obchodní a kulturní specifika Turecka
Michaela Lévaiová -
Analýza interkulturního obchodního jednání mezi Čechy a Japonci
Pavlína Dřevová -
Analýza interkulturního obchodního jednání mezi vybranými zeměmi
Lucie Kratochvílová -
Faktory úspešného predaja a úspešnosť obchodných jednaní
Michal Kuľbak -
Vliv mezikulturních rozdílů na obchodní jednání a podnikání českých subjektů na trhu Polska
Martina Juřicová -
Jak se stát dobrým vyjednavačem – řeč těla jako zbraň v obchodním jednání
Jan Kříž -
Donštíkozáci (tradice, kultura, zvyky, dialekt)
Lenka MENCLOVÁ -
Kultura obrz\c{e}dowo-zwyczajowa i jej funkcje
Michaela MARTYNKOVÁ