Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu – Hynek Bárta
Hynek Bárta
Bakalářská práce
Analýza prodejní sítě konkurence Škoda Auto na irském trhu
An Analysis of Škoda Auto’s Competitors’ Dealer Networks within the Irish Market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou konkurence společnosti ŠKODA Auto na irském trhu. Práce se zaměřuje především na prodejní sítě konkurenčních prodejců a chování zaměstnanců dealerství při komunikaci se zákazníkem. V první části práce jsou teoreticky popsány pojmy trh, konkurence, marketingový výzkum a Customer Relationship Management, které s následnou analýzou konkurence v terénu souvisejí …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with analysis of Škoda Auto’s competition within the Irish Market. Main focus of the thesis is onto dealer network of competition and on behavior of employees during communication with customer.In first part are theoretically described market, competition, marketing research and Customer Relationship Management, as these terms are related to practical competition analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Iva Prokopová
- Oponent: Eva Jaderná, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Mystery shopping
Diana Kotvasová
Název
Vložil
Vloženo
Práva