Monika MARKOVÁ

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci

The analysis of marketing mix during introducing new product in firm Main Invest Inc. with view of promotion
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt …více
Abstract:
Bachelor thesis deals with marketing the new product mix, focusing on promotion. In the theoretical part deals with the theoretical knowledge on the issue. The practical part is characterized by the company as Main Invest is analyzed new product marketing mix, including on a brief analysis of the competitive companies, among which the company intends to enter and offer their product to customers and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2009
Zveřejnit od: 11. 12. 2009
Identifikátor: 13490

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 1. 2010

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MARKOVÁ, Monika. Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing