Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci – Monika MARKOVÁ
Monika MARKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci
The analysis of marketing mix during introducing new product in firm Main Invest Inc. with view of promotion
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu nového výrobku se zaměřením na propagaci. V teoretické části jsou zpracovány teoretické poznatky týkající se dané problematiky. V praktické části je charakterizována firma Main Invest a.s., analyzován marketingový mix nového výrobku, součástí je také stručná analýza konkurenčních firem, mezi které hodlá firma vstoupit a nabízet svůj produkt …moreAbstract:
Bachelor thesis deals with marketing the new product mix, focusing on promotion. In the theoretical part deals with the theoretical knowledge on the issue. The practical part is characterized by the company as Main Invest is analyzed new product marketing mix, including on a brief analysis of the competitive companies, among which the company intends to enter and offer their product to customers and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2009
Accessible from:: 11. 12. 2009
Identifier:
13490
Thesis defence
- Date of defence: 13. 1. 2010
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MARKOVÁ, Monika. \textit{Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2009. Available from: https://theses.cz/id/9k1zyo/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MARKOVÁ, Monika. Analýza marketingového mixu při zavádění nového výrobku firmy Main Invest a. s. se zaměřením na propagaci. Zlín, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 12. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 12. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix pro malovinaře
Karady Karady -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Adam Kocián -
Marketingový mix společnosti Dolní Oblast VÍTKOVICE, z.s. - Malý a Velký svět techniky
Marek Veselý -
Marketingový mix vybraných výrobních podniků
Filip Kuželka