Analýza hromadných nákupů prostřednictvím internetu – Ondřej Doupovec
Ondřej Doupovec
Diplomová práce
Analýza hromadných nákupů prostřednictvím internetu
Analysis of Mass Purchases on the Internet
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoje zákazníků ke kolektivním nákupům realizovaných prostřednictvím slevových portálů. Zejména jak často nakupují, jaká produkty preferují apod. Marketingový výzkum probíhal prostřednictvím internetového dotazování. Celkem bylo osloveno 150 respondentů, jež v minulosti využily nebo využívají hromadných nákupů. Stále se objevují nové možnosti, jak při nákupech na …víceAbstract:
The aim of this thesis was to identify the attitude of consumers towards collective purchases realized through discount websites. In particular, how often they buy, what products prefer, etc. Marketing research conducted by internet interrogation. In total, there were asked 150 respondents, who in the past used or use collective purchases. There are still new ways of making purchases online to save …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/85133
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Dagmar Fešárková
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Intermediaries' liability in the online provision of services in light of the upcoming EU law reform in the sector: legal issues in view of illegal content removal
Jacob ESPEJO ROSA -
The impact of Electronic word of mouth on customer behavior on the Russian e-commerce market
Ekaterina Samarina -
Value-added Tax on private goods in the electronic commerce market of the European Union
Thomas Simančík -
Internetové nakupování v České republice: vývoj, trendy, empirický výzkum v modelovém mikroregionu Poličska (příspěvek ke studiu problematiky)
David SCHAFFER -
Hodnocení zdravotních rizik při kontaminaci vybraných složek ŽP perchlorethylenem a jeho degradačními produkty
Kamila Kačícová -
Životní podmínky obyvatel v krajích ČR dle šetření EU-SILC
Ivona Kolmanová