Ondřej Doupovec

Diplomová práce

Analýza hromadných nákupů prostřednictvím internetu

Analysis of Mass Purchases on the Internet
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo zjistit postoje zákazníků ke kolektivním nákupům realizovaných prostřednictvím slevových portálů. Zejména jak často nakupují, jaká produkty preferují apod. Marketingový výzkum probíhal prostřednictvím internetového dotazování. Celkem bylo osloveno 150 respondentů, jež v minulosti využily nebo využívají hromadných nákupů. Stále se objevují nové možnosti, jak při nákupech na …více
Abstract:
The aim of this thesis was to identify the attitude of consumers towards collective purchases realized through discount websites. In particular, how often they buy, what products prefer, etc. Marketing research conducted by internet interrogation. In total, there were asked 150 respondents, who in the past used or use collective purchases. There are still new ways of making purchases online to save …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2011
  • Vedoucí: Miluše Hluchníková
  • Oponent: Dagmar Fešárková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava