Bc. Petr Burkyt

Master's thesis

Kvantifikace finančních prostředků na marketingovou kampaň v konkrétní firmě

Quantification of Funds for a Marketing Campaign in a Particular Company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá kvantifikací finančních prostředků na marketingovou kampaň - jejími jednotlivými součástmi, formami, procesy a jejím vlivem na fungování společnosti v rámci vnitřních a vnějších vztahů. Teoretické poznatky jsou aplikován na konkrétní firmu a na jejich základě dochází k detailní analýze firmy. V závěru je, jakožto forma doporučení, sestaven mediaplán, který mapuje budoucí …more
Abstract:
This diploma thesis deals with financial means quantification for marketing campaign, deals with its individual parts, forms, processes and its impact on company in the frame of its internal and external relations. Theoretical knowledge is applied on a particular company and the company is detail analyzed on the basis of this knowledge. In the conclusion as a recommendation there is prepared a media …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 6. 2013
  • Supervisor: Mgr. Ing. Tomáš Prekop, MBA
  • Reader: Ing. Helena Cetlová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS