Optimalizace rozmístění zboží v prodejnách – Vít Richtr
Vít Richtr
Diplomová práce
Optimalizace rozmístění zboží v prodejnách
Store layout optimization for Linde Gas comp.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem optimalizace rozmístění zboží v prodejnách a s tím souvisejících oblastí. Text je rozdělen na čtyři kapitoly, z čehož první tři popisují základní teoretická východiska. První kapitola vychází z marketingové teorie o pravidlech chování zákazníků v maloobchodních prodejnách a správném rozmístění zboží. Druhá kapitola má základy v logistické teorii a přibližuje metody …víceAbstract:
The diploma work is focused on a store layout optimization and the related areas. The work is divided into four parts where the first three parts described the theoretical thesis. The first chapter is about the marketing theory -- a customer's behavioral rules in a retail store and a correct store layout. The second chapter is based on the logistics theory and describes the methods of a range of goods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 2. 2013
- Vedoucí: Jan Fábry
- Oponent: Martina Kuncová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34930
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum
Práce na příbuzné téma
-
Optimalizace rozmístění zboží ve skladu
Lukáš Matulík -
Zhodnocení skladového hospodářství a jeho optimalizace ve vybrané společnosti
Petra Grmelová -
Optimalizace logistiky ve společnosti GCE
Karel Škrabánek -
Management lidských zdrojů při řešení změny in-store komunikace v prodejně
Petra Šafránková -
Analýza komparace in-store komunikace v hypermarketech retailingových řetězců Albert a Kaufland a její vliv na nákupní chování
František Kuděj -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl -
Podpora prodeje v IN-store komunikaci
Nikola Nosková -
Preference zákazníků při nakupování potravin online v komparaci s nakupováním potravin v obchodě ve Středočeském kraji
Petra Otradovská