Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek – Bc. Alena Škrhová
Bc. Alena Škrhová
Master's thesis
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Customer-perceived value in the process of websites creating
Abstract:
Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová …moreAbstract:
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Škrhová, Alena. Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights