Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek – Bc. Alena Škrhová
Bc. Alena Škrhová
Diplomová práce
Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek
Customer-perceived value in the process of websites creating
Anotace:
Diplomová práce se zabývá hodnotou vnímanou zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Teoretická východiska v první části práce jsou seznámením s danou problematikou a poskytují podklady pro praktickou část. Pomocí metodologických postupů je stanoven nástroj šetření, díky kterému jsou získána relevantní data sloužící k následnému vyhodnocení. Pro získání potřebných výsledků je použita kvadrantová …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the customer-perceived value in the process of websites creating. The theoretical basis of the first section of this paper is to acquaint the reader with the specific issues and also to provide materials for the practical section. A survey tool was determined using methodological procedures, which was used to obtain relevant data for subsequent assessment. A quadrant …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Škrhová, Alena. Hodnota vnímaná zákazníkem v procesu tvorby webových stránek. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika - Marketing podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Jana Štindlová -
Hodnota vnímaná zákazníkem
Hana Čubová -
Hodnota vnímaná zákazníkem ve vybraném podniku
Dominika Loudová -
Hodnota vnímaná zákazníkem a jeho postoj k vybranému produktu
Klára Šlingrová -
Hodnota spolupráce v dodavatelsko-odběratelském řetězci na B2B trhu
Ondřej Hon -
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
Jan Zbořil -
Hodnota vnímaná zákazníky v oblasti služeb
Annemarie Hlaváčová -
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová
Název
Vložil
Vloženo
Práva