Genderové role muže a ženy v reklamě – Ing. Lenka Bejdová
Ing. Lenka Bejdová
Bakalářská práce
Genderové role muže a ženy v reklamě
Male and Female Gender Roles in Advertising
Anotace:
Má práce pojednává o genderových rolích mužů a žen v reklamě. V teoretické části se čtenář seznámí s významem pojmů gender, genderové role, reklama, reklamní sdělení či globální reklama. Hlavním úkolem mé bakalářské práce bylo zjistit, zda vybrání a použití genderových rolí v reklamních sděleních je přímo závislé a proměnlivé dle cílové skupiny, které je určeno. Jednoduše řečeno, zda zobrazování žen …víceAbstract:
My work deals with the gender roles of men and women in advertising. The theoretical section deals with the meaning of the terms gender, gender roles, advertising, communication and global advertising. The main task of my thesis was to determine whether the selection and application of gender roles in advertising is directly dependent and variable according to the target group for which it is intended …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/mqt2k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Martina Kaloušová, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Gender a genderové stereotypy z pohledu mužů a žen žijících v rurálním prostředí
Hana Pokorná -
Genderové nerovnosti a stereotypy v reklamě: 40 let od vydání Goffmanova díla Gender Advertisements
Tereza ŠAFAŘÍKOVÁ -
Gender Stereotypes in Fairytales: Cinderella
Jana Poskerová -
Ona a on: Genderové stereotypy ve výtvarném projevu u teenagerů.
Kateřina Hadravová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Reprezentace genderových stereotypů v reklamních sděleních
Viktorie Johana Burešová -
Perception of Femininities in Advertisement by Women
Alžbeta Bachtíková -
Genderové role muže a ženy v reklamě
Martin Singer