Vytvoření modelu zážitkového kurzu k rozvoji informační gramotnosti – Bc. Lada Matyášová
Bc. Lada Matyášová
Diplomová práce
Vytvoření modelu zážitkového kurzu k rozvoji informační gramotnosti
Creating a model of experiential course to develop information literacy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá vytvořením návrhu modelu kurzu zážitkové pedagogiky k rozvoji informační gramotnosti. Specifikuje jak terminologii a teoretické základy nezbytné k sestavení kurzu jako informační gramotnost, specifikaci zážitkové pedagogiky v systému vzdělávání, specifikaci dospívajících jako cílové skupiny i popsání metody na člověka zaměřeného designu, kterou je model kurzu projektován, …víceAbstract:
The thesis deals with creating a draft model of experiential learning course for the development of information literacy. It determines the theoretical foundations necessary to build course such as course for information literacy, the thesis also contains specification of experiential learning in the education system, the specification of adolescents as a target group as well as it describes the method …víceKlíčová slova
Informační gramotnost informační vzdělávání mládež neformální vzdělávání pedagogika volného času zážitkové vzdělávání kurz informačního vzdělávání Information literacy information education youth non-formal education leisure time pedagogy experiential learning information education training course.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nry71/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2016
- Vedoucí: Mgr. Alžběta Karolyiová
- Oponent: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
eLearningový kurz informační výchovy
Veronika CHYLINSKÁ -
How to tackle disinformation pandemic: Design, realisation and evaluation of a media literacy university course
Veronika Batelková -
E-learningový kurz: Informační společnost a životní prostředí
Kateřina Nečasová -
Designing a predeployment English language course for the Czech Armed Forces personnel
Jaroslav Husák -
Pedagogika volného času jako prostředek k rozvoji digitálních kompetencí
Patrik SLEZÁK -
Lesní pedagogika
Jiří Čech -
Sociální pedagogika v konceptu mezinárodní třídy na University College Lillebælt v Dánsku
Barbora Němcová -
Muzejní fenomén a muzejní pedagogika v prostředí Jihočeského muzea v Českých Budějovicích
Hana ŠVEJKAROVÁ