Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií – Mgr. Bc. Iveta Bučková
Mgr. Bc. Iveta Bučková
Master's thesis
Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií
The use of arteterapeutic methods during art classes with pupils having grafomotorical problems or dysgraphia
Abstract:
Diplomová práce se zabývá tím, jak využít arteterapeutických metod při práci s žáky, kteří mají diagnostikované grafomotorické obtíže nebo dysgrafii. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části nalezneme sedm kapitol, které se zabývají arteterapií, dysgrafií, psychologií dítěte, vývojem dětské kresby, psychomotorikou, prvky hudebně pohybovými a písmem v obrazech. V …moreAbstract:
This thesis focuses on the use of art therapeutic methods during lessons with pupils having grafomotorical problems or dysgraphia. The whole thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of seven chapters which deal with art therapy, dysgraphia, child´s psychics, child´s drawing development, psychomotorics, music-locomotive skills and script in pictures. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/y3q15/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 5. 2014
- Supervisor: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUČKOVÁ, Iveta. \textit{Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2014. Available from: https://theses.cz/id/9khcsi/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Využití nabízených sportovních kroužků pro žáky 2. stupně ZŠ
Michal Pelán -
Kroužek základů gymnastiky pro žáky 1. stupně základní školy
Vendula Škeříková -
Lesnický deník pro děti - výuková pomůcka pro vzdělávání na ZŠ
Jan Šoltys -
Aktuální problémy související s realizací včelařského kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ s přesahem do oblasti technického vzdělávání
Šárka KOVÁŘOVÁ -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Zkušenosti s písmem ComeniaScript u dětí s grafomotorickými obtížemi
Valeria Cachová -
Pokročilé metody parametrizace online písma osob s grafomotorickými obtížemi
Ján Mucha