Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií – Mgr. Bc. Iveta Bučková
Mgr. Bc. Iveta Bučková
Diplomová práce
Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií
The use of arteterapeutic methods during art classes with pupils having grafomotorical problems or dysgraphia
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tím, jak využít arteterapeutických metod při práci s žáky, kteří mají diagnostikované grafomotorické obtíže nebo dysgrafii. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části nalezneme sedm kapitol, které se zabývají arteterapií, dysgrafií, psychologií dítěte, vývojem dětské kresby, psychomotorikou, prvky hudebně pohybovými a písmem v obrazech. V …víceAbstract:
This thesis focuses on the use of art therapeutic methods during lessons with pupils having grafomotorical problems or dysgraphia. The whole thesis is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part consists of seven chapters which deal with art therapy, dysgraphia, child´s psychics, child´s drawing development, psychomotorics, music-locomotive skills and script in pictures. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/y3q15/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2014
- Vedoucí: doc. PaedDr. Hana Stehlíková Babyrádová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BUČKOVÁ, Iveta. \textit{Využití arteterapeutických metod ve výtvarné práci s žáky s grafomotorickými obtížemi či dysgrafií}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/9khcsi/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Dramatická výchova v rané výuce cizích jazyků. Německý dramatický kroužek pro žáky 3. ročníku základní školy.
Pavlína Sochorová -
Využití nabízených sportovních kroužků pro žáky 2. stupně ZŠ
Michal Pelán -
Kroužek základů gymnastiky pro žáky 1. stupně základní školy
Vendula Škeříková -
Lesnický deník pro děti - výuková pomůcka pro vzdělávání na ZŠ
Jan Šoltys -
Aktuální problémy související s realizací včelařského kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ s přesahem do oblasti technického vzdělávání
Šárka KOVÁŘOVÁ -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Zkušenosti s písmem ComeniaScript u dětí s grafomotorickými obtížemi
Valeria Cachová -
Pokročilé metody parametrizace online písma osob s grafomotorickými obtížemi
Ján Mucha