Andrea Kurniková

Master's thesis

Komparace spotřebitelských preferencí klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu

Comparison of consumer preferences between clients of traditional and non-traditional banks on the Czech market
Abstract:
Diplomová práce pojednává o spotřebitelských kritériích při výběru banky, konkrétně se zaměřuje na rozdíly v preferencích klientů tradičních a netradičních bank na českém trhu. Diplomová práce je členěna do logicky navazujících kapitol. V teoretické části jsou představeny pojmy k marketingu služeb, nákupnímu chování spotřebitelů, value-driven marketingu, značce a metodám výzkumu. V praktické části …more
Abstract:
The Master´s thesis deals with consumer criteria for a bank selection, this thesis focuses primarily on differences in preferences between clients of traditional and nontraditional banks on the Czech market. The thesis is divided into logically connected chapters. The theoretical part introduces concepts as marketing in services, consumer behavior, value-driven marketing, branding and research methods …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 12. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 1. 2018
  • Supervisor: Přemysl Průša
  • Reader: Alexandr Asmalovskij

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71740