Bc. Robert Dobízl
Master's thesis
Aktivizující metody výuky na 1. stupni ZŠ
Activating teaching methods to 1. primary school
Abstract:
Tématem diplomové práce je využití aktivizujících metod výuky na 1. Stupni ZŠ. Práce je rozdělena do dvou částí, teoretickou a praktickou. V Teoretické části je popsána odborná terminologie spojená s kvalifikací systému vzdělání a postupů výukových metod. Zabývá se vazbou učitel žák a opačně. Zdůrazňuje pozitivní přínos aktivizujících metod ve výuce a důležitost volby vhodné metody. Praktická část …moreAbstract:
The topic of this thesis is the use of activating teaching methods to 1 Primary school. The work is divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part describes the terminology associated with the education and skills practice teaching methods. It deals with the relation teacher pupil and vice versa. Emphasizes the positive contribution of activation methods in education and the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2013
Accessible from:: 26. 4. 2013
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Dobízl, Robert. Aktivizující metody výuky na 1. stupni ZŠ. Zlín, 2013. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / field:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Theses on a related topic
-
Didaktická jazyková hra jako aktivizující metoda ve výuce ruského jazyka
Veronika Rašovská -
Projektová metoda ve výuce na 1. stupni základní školy
Eva PAULUSOVÁ -
Prostojové učení v procesu učení žáků SOV
Patrik Mateovič