Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory – Martin Bok
Martin Bok
Bakalářská práce
Competitive advantage for a bank that opens itself to Virtual Currency businesses – game theory
Konkurenční výhoda pro banku, která se rozhodne poskytovat služby krypto podnikům – teorie her
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje vztah krypto podniků a bank. Banky všude po světě mají dnes tendence se těmto krypto podnikům vyhýbat a označují je za rizikové zákazníky. Cílem této práce bylo pokusit se zjistit, zda by bance mohlo přijímání těchto zákazníků přinést konkurenční výhodu. Tato práce se dělí na čtyři kapitoly. První kapitola popisuje současnou situaci krypto podniků ve vztahu k bankám …víceAbstract:
This thesis aspires to analyze the issue of underbanking virtual currency businesses (VCBs) around the world from both the banks’ perspective and the VCB perspective and attempts to conclude, if there can be a competitive advantage for any bank that decides to start banking VCBs. The thesis is divided into 4 chapters. The first chapter is dedicated to the current situation of banking VCBs around the …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 9. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79514
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 5. 2020
- Vedoucí: Jakub Jedlinský
- Oponent: Lubomír Valík
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79514
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Innovation and its influence on strengthening the competitive advantage of the company
Alexandra Nam -
CSR as a competitive advantage of a company
Cristian Elihu Cantu Cantu -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Innovation and Creativity as a Source of Competitive Advantage
Olga Grashchenkova -
CRM as a Competitive Advantage in the Age of Consumer
Zuzana Nováková -
Corporate Social Responsibility - Competitive Advantage for Companies Operating in an International Environment
Karolína Dolejšová -
Corporate Social Responsibility as a Competitive Advantage for International Companies
Markéta Dlouhá -
Talent Management as a Competitive Advantage
Tamara Tripská