Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice – Pavlína Třískalová
Pavlína Třískalová
Bakalářská práce
Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice
Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic
Anotace:
Tématem mé bakalářské práce je Marketingová analýza dermokosmetických leaderů v České republice. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První tři kapitoly hovoří postupně o marketingu, značce a její roli v marketingu a teoreticky vymezují marketingový výzkum trhu. Čtvrtá kapitola pak představuje dermokosmetický trh v ČR. Poslední kapitola se zabývá terénním šetřením (dotazník a Mystery Shopping), které …víceAbstract:
The topic of my bachelor thesis is Marketing analysis of dermocosmetic´s leaders in the Czech Republic. The thesis is divided into five chapters. The first three chapters talk about marketing, brand and its role in marketing and theoretically define marketing market research. The fourth chapter presents dermocosmetic market in the Czech Republic. Last chapter deals with the field survey (questionnaire …víceKlíčová slova
Dermokosmetika Komunikační kanály Uriage Avene La Roche-Posay Eucerin Bioderma Marketing Vichy
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/68910
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2017
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Karla Hřídelová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/68910
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod