Leyla Talybova

Bakalářská práce

Marketingová komunikace značky proti akné La Roche Posay společností L´Oréal

Marketing brand communication of the acne product "La Roche Posay" by L´Oréal
Anotace:
Hlavním tématem této práce je marketingová komunikace a ukázka její praktické aplikace francouzskou kosmetickou společností L´Oréal. Konkrétně se práce zaměřuje na výrobek z řady proti akné La Roche Posay. V teoretické části jsou definovány základní pojmy, které se týkají obsahu tématu, dále následuje stručné představení samotné firmy a jejich produktů, na základě rešerše je stručně charakterizován …více
Abstract:
The main topic of this work is marketing communication and its demonstration of practical application by the French cosmetic company L´Oréal. Specifically, the work focuses on the La Roche Posay anti-acne product. The theoretical part defines the basic concepts that relate to the content of the topic, then a brief introduction of the company itself and their products, based on the research is briefly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
  • Vedoucí: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Jan Koudelka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84692