Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek – Mikolášková Mikolášková
Mikolášková Mikolášková
Bachelor's thesis
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Optimization of online marketing mix tools for the non-profit event Vyšehradský Voříšek
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nastavení marketingového mixu v neziskovém sektoru. Konkrétně pojednává o jeho nastavení v on-line prostředí. První část pojednává o marketingu a jeho nástrojích. Dále jsou v práci vyhotoveny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí akce. V závěrečné části je vyhotoven návrh on-line marketingové strategie pomocí frameworku STDC a doporučení pro konkrétní akci …moreAbstract:
This bachelor's thesis examines the issues while creating a marketing mix model in the non-profit sector. More precisely, setting up the model in the online environment. The first part of the thesis concerns marketing and its tools. Internal and external environment analyses of the event follow those. The final part of the thesis proposes an online marketing strategy using the STDC framework and recommendation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/kju3s/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MIKOLÁŠKOVÁ, Mikolášková. \textit{Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2022. Available from: https://theses.cz/id/9l2yst/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová