Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek – Mikolášková Mikolášková
Mikolášková Mikolášková
Bachelor's thesis
Optimalizace on-line nástrojů marketingové mixu pro neziskovou akci Vyšehradský Voříšek
Optimization of online marketing mix tools for the non-profit event Vyšehradský Voříšek
Anotácia:
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku nastavení marketingového mixu v neziskovém sektoru. Konkrétně pojednává o jeho nastavení v on-line prostředí. První část pojednává o marketingu a jeho nástrojích. Dále jsou v práci vyhotoveny analýzy vnitřního a vnějšího prostředí akce. V závěrečné části je vyhotoven návrh on-line marketingové strategie pomocí frameworku STDC a doporučení pro konkrétní akci …viacAbstract:
This bachelor's thesis examines the issues while creating a marketing mix model in the non-profit sector. More precisely, setting up the model in the online environment. The first part of the thesis concerns marketing and its tools. Internal and external environment analyses of the event follow those. The final part of the thesis proposes an online marketing strategy using the STDC framework and recommendation …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/kju3s/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2022
- Vedúci: Ing. Zdeněk Bednarčík, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Nikol Kajsturová -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix vybraného podniku
Barášek Barášek -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová