Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice – Bc. Lucie BOUBLÍKOVÁ
Bc. Lucie BOUBLÍKOVÁ
Master's thesis
Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice
The analysis of recruitment on the internet in choosen sector of companies in the Czech Republic
Abstract:
Předložená studie je zaměřena na recruitment na internetu firem, které jsou členy Sdružení dopravních podniků ČR. Hlavním výzkumným cílem je zjistit, jak vybrané společnosti využívají internet k získávání zaměstnanců. První část je věnovaná teoretickému vstupu do problematiky, který je dále potřebným podkladem pro empirickou část. Nejdříve je rozebrán pojem marketing na internetu, a to hlavně se zaměřením …moreAbstract:
Following study is focused on online recruitment of the companies, which are members of Czech group of transport companies (Sdružení dopravních podniků ČR). The main research aim is to determine how the selected companies use the internet for recruitment activities. The first part of this study is explaining the theoretical background of this topic. The theoretical part is then used as the base for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PaedDr. Ludvík Eger, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BOUBLÍKOVÁ, Lucie. \textit{Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice}. Online. Master's thesis. Plzeň: University of West Bohemia, Faculty of Economics. 2018. Available from: https://theses.cz/id/9ladsg/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
BOUBLÍKOVÁ, Lucie. Analýza recruitmentu na internetu pro zvolený sektor firem v České republice. Plzeň, 2018. diplomová práce (Ing.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování vybrané skupiny lidí v ČR
Tereza VESELÁ -
Marketing na Instagramu a vliv influencerů na nákupní chování mladých v ČR
Lucie FRNOCHOVÁ -
Vliv digitalizace na marketing malých a středních vietnamských obchodů s potravinami na území ČR
Yen Hai Hoang -
Politický marketing v ČR: komparace využití politického marketingu na komunální a senátní úrovni v roce 2014
Sonja Mazurová -
Vliv marketingu streamovacích služeb na obyvatele ČR
Nikola Houšková -
Politický marketing na sociálních sítích ve volbách v ČR
Jan Václav Kašpar -
Vliv digitalizace na marketing firmy poskytující služby
Bohdana Semiusova -
Vliv green marketingu na chování spotřebitele na trhu kosmetiky
Tereza Kůsová