Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M – Jana Stašová
Jana Stašová
Diplomová práce
Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M
Analysis of the 3M Company´s business and marketing activities
Anotace:
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis is besides the general introduction of the 3M Company and the B2B orientation which becomes more and more important nowadays also the practical part in form of situation analysis of the Automotive Aftermarket Division (AAD) as well as its marketing mix. The target market conditions, customer and competitive environment much like available human resources are important …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/28543
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: Jaroslav Halík
- Oponent: Stanislav Tejkal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/28543
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Online marketing strategy of an international business
Nikola Hořejšová