Jana Stašová

Diplomová práce

Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M

Analysis of the 3M Company´s business and marketing activities
Anotace:
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských …více
Abstract:
The subject of this diploma thesis is besides the general introduction of the 3M Company and the B2B orientation which becomes more and more important nowadays also the practical part in form of situation analysis of the Automotive Aftermarket Division (AAD) as well as its marketing mix. The target market conditions, customer and competitive environment much like available human resources are important …více
 

Klíčová slova

marketing obchod 3M

Keywords

business 3M marketing
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 11. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Stanislav Tejkal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/28543

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod