Možnosti snižování nákladů při elektronických nákupech ve FN Brno – Bc. Martina Střechová
Bc. Martina Střechová
Bakalářská práce
Možnosti snižování nákladů při elektronických nákupech ve FN Brno
The possibilities of reducing expenses by using an electronical purchase in FN Brno
Anotace:
Předmětem této bakalářské práce je porovnání, mapování nákupního procesu v rámci řízení organizace ve Fakultní nemocnici Brno, formou veřejné zakázky malého rozsahu, vyhlášením Žádosti o podání nabídky a s využitím elektronických nástrojů. Cílem je analýza interních nákupních procesů, jejich zhodnocení a navržení efektivnějšího využívání elektronických nástrojů pro snížení cen ve výběrových řízeních …víceAbstract:
The object of this bachelor work is the comparison and mapping of the purchase- proces within the FN Brno in the form of a small-range public contracts, declaration of the offering request by using the electronic tools. The goal is to analyse the inner process of purchase, their evaluation and to suggest the more effecient use of electronic tools for the reduction of expenses by the competitive tendering …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/qaf05/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Petra Veselá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Radek Gabčan -
Elektronická dražba jako nástroj uspokojení věřitele v právním prostředí České republiky
Jan Dobrovolný -
Elektronický nástroj pro správu inovativních studijních materiálů
Ľuboš Hlipala -
Mobilní-elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Zdeněk Zoubek -
Elektronický marketing jako nástroj konkurenčního boje
Martin Kot -
Národní elektronický nástroj jako cesta k vyšší transparentnosti
Daniel Jelínek -
Elektronická evidence tržeb jako nástroj zamezení daňovým únikům
Dominik Ryšánek -
Elektronická evidence tržeb jako nástroj boje proti daňovým únikům
Jitka Divišová