Motorická docilita ve vztahu ke specifickým poruchám učení – Mgr. Kateřina Novotná
Mgr. Kateřina Novotná
Bakalářská práce
Motorická docilita ve vztahu ke specifickým poruchám učení
Motor Docility in Relation to Specific Learning Disorders
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá motorickou docilitou u dětí se specifickými poruchami učení. Práce má čtyři části, které obsahují vývoj dítěte ve všech směrech, reedukaci a vzdělání dětí s SPU.Abstract:
Bachelor thesis Motor Docility in Relation to Specific Learning Disorders is focused on motoric docility of children with specific behaviour disorders. Work is divided into four parts concerning all aspects of growth of children with specific learning disorder, their integration and further education.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ka2r6/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
- Vedoucí: doc. PaedDr. Marie Blahutková, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Dagmar Heiland Trávníková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Animátor sportovních aktivit
Práce na příbuzné téma
-
Motorická docilita u dětí s poruchami učení
Lucie Svobodová -
Motorická docilita u adolescentů s poruchami chování
Miroslava Kyršová -
Subjektivně vnímaná agresivita u hráčů počítačových her v kontextu elektronické hry
Vojtěch Nový -
AGRESIVITA, DEPRESIVITA A HRANÍ DIGITÁLNÍCH HER U STUDENTŮ PŘECHÁZEJÍCÍCH ZE ZÁKLADNÍ NA STŘEDNÍ ŠKOLU V OBDOBÍ PANDEMIE COVID-19
Štěpán KOMRSKA -
Hraní digitálních her, sebepojetí a agresivita u mladých dospělých ve Spolkové republice Německo
Štěpánka PTÁČKOVÁ -
Hra jako prostředek ventilace agresivity u předškolních dětí
Lenka KUZMOVÁ -
Agresivita dětí v mateřské škole
Monika MAJEROVÁ -
Dětská hra v současné edukační realitě
Lenka RECOVÁ