Bc. Jan Pešek

Bachelor's thesis

Implementace dlouhodobých a krátkodobých strategických cílů značky, tvorba ideální prodejní strategie a její zavedení na novém trhu z regionu Asie

Implementation of long-term and short-term targets of the brand, creation of the ideal sales strategy and its introduction in the new market of the region Asia
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na vytváření prodejní strategie automobilové značky na novém trhu. Autor zde vychází z konkrétních vlastních zkušeností, které vyplývají z jeho manažerské pozice u jednoho z významných výrobců automobilů ve světě. Automobilový průmysl patří mezi odvětví, která byla nejvíce postižena současnou světovou ekonomickou krizí. Hrozí likvidace nejznámějších světových značek …more
Abstract:
This Bachelor thesis aims to find and create the sales strategy of the car brand on the new market. Author appears from his own concrete experiencies, which result from his manager position by one of most important car manufacturer in the world. The car industry was hit the most by the actual world financial crunch. It threatens bankruptcy for many well known brands due to the fatal slump of sales …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 8. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 8. 2009
  • Supervisor: Ing. Mgr. Jaromír Tichý, MBA
  • Reader: PaedDr. Václav Netolický

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication