Ing. Jitka Novotová

Diplomová práce

Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec

Marketing communication via Facebook and its practical use for the Sleva Liberec company
Anotace:
Hlavním cílem této diplomové práce je navržení marketingové komunikace na sociální síti Facebook pro společnost Sleva Liberec. V první části práce jsou shrnuta teoretická východiska tradiční marketingové komunikace, následně je představeno "nové" médium internet a možnosti jeho využití pro marketing. Teoretická část je pak zakončena teorií o sociální síti Facebook a jeho využitím pro marketingovou …více
Abstract:
The aim of this work was to design a marketing communication for the company Sleva Liberec. Ways of common marketing communication are summarized at the first part of the work. It is followed by the introduction of new communication media ? internet and its use in marketing. Theoretical part is ended by the description of a social network Facebook and its possible use in the company marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2013
Zveřejnit od: 10. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Světlana Myslivcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Novotová, Jitka. Marketingová komunikace prostřednictvím Facebooku a její praktické použití pro firmu Sleva Liberec. Liberec, 2013. diplomová práce (Ing.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Ekonomická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.5.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 5. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Ekonomická fakulta
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN